vet inte vart jag ska börja

Har ju typ sjukt mycket grejjer att berätta så det är så svårt att börja någonstans.
Helgen, grym! Helt sjukt. Finner inga ord. Den bästa helgen jag varit med om.
Det var park, musik, dans,alkohol, sol, människor, PROMOE och sjuttonde maj!!
Härjade runt i hela oslo hela helgen och hade de så jävla bra!!

Igår började jag jobba, gick hur bra som helst! Det var roligt, olikt mitt jobb hemma men de känns ju mer personligt här på töyen än vad det gör på sjukhuset vilket jag gillar!!!

Idag är det sol, så nu blir det parkhäng och kaffe!!

















TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTAA HELG! kärlek
billy saknar dej








Kommentarer
Postat av: mor

Hur går det med MRSA och PPD screening? Får du punga ut med pengarna för vad det kostar själv eller betalar den norska staten?



Puss

mor

2009-05-22 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0