fredag

GAAH i morse klev jag upp och tog en prommis till jobbet, 40 minuters uppförsbacke. Tog dock en omväg så jag fick lite extra vilket man typ ångrade när jag närmade mej grönland och kommer fram till den oändliga uppförsbacken.. Gjorde MRSA testet vilket jag trodde skulle vara ett blodprov men visade sig vara nåt jättekonstigt.. Fick fyra tops som jag skulle pilla på olika ställen.. Näsan, halsen, händerna och pullan?! haha.. jaja nu är de gjort.
TB får vänta för det är stängt på mottagningen. Men jobbar måndag tisdag ändå! 

Idag är det skit dåligt väder. Emma jag och Anna har legat och kollat gossip girl! myys brutterna.
Ikväll är vi tre ensam hemma så vi har inhandlat tacko kittet!
TACOFREDAG IT IS!

I morn ska det bli fint väder, soool! så parkhäng sen ska vi på utflyttnings/hej  till nya lägenheten, inte helt klar med vad det blir men fest iaf!

Pöss


Kommentarer
Postat av: mor

Eh tacos? Eh hurra? Vad är det du brukar säga? Jag hatar tacos...

Jaha fick du arbeta i alla fall fastän du kanske har mrsa?

puss

mor

2009-05-22 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0