nu så mamma

UPPDATERING!

fast har inte så mycket att säga.. det rullar på som vanligt.. jobbar, sover, äter, duschar, skiter. ja ni vet. vanliga livet!!
Umgås jättemycket (varje dag) med tjejerna, och andra myskompisar. Så fort det är sol ute drar vi med oss sarongerna och drar ut i nån park! Oftast Sofienberg eller Qba. Dricker kaffe, snackar skit och lyssnar på bra musik!!
Förra helgen blev det först grill & mys i St. Hanshaugen på fredagen, sen på lördagen var det häng i samma park och kikade på longboard tävlingen. På kvällen hängde vi efter några timmars stödvila i sofienbergsparken med HUNDRA andra människor, jättetrevligt!! Sen drog vi på blå och hade ännu mer roligt.
Sen har jag typ jobbat, jobbar och jobbat, och i helgen ska jag jobba, jobba och jobba. KUL.

Anna flyttar in för fullt ikväll och grabbarna flyttar inte in förrän på lördag! Så i morgon ska hon ha tjejfest, vin, skitsnack och så! Men jag jobbar SÅKLART till 22.00........ Vilket suger som fan. Men börjar inte förrän kl 15.30 på lördag så om orken finns så drar jag såklart dit direkt efter jobbet!!

Allt känns bra, till och med hemma! Gillar stan, brudarna ( tofte familjen) och alla andra kompisar!

Jobbet känns också bra! Asbolut, men tycker dock att jag fått ett jätte orättvist schema. Sa till min chef om det och vi ska prata om helger då jag vill vara ledig! Behöver inte ens vara ledig, bara få jobba dag och sen kväll så jag har en chans att gå ut och träffa folk....... Ska ju itne säga att jag itne fått göra det hitills men mitt schema ser ju ut som det gör nu för hela sommaren och det är INTE okej.

Saknar såklart min familj o kompisar. Men nää, jag är lycklig!!
Det enda som fortfarande suger är ju att jag itne har någon säng än.. Alltså madrassen är okej, men min rygg dör och jag sover i damm! Den drar åt sig så jäävla mycket skit.. Får dammsuga typ tre ggr om dagen.
Har hittat en bra och billig säng som vi får in i rummer. Men får dock inte hem den från ikea.. Försöker ragga bil, annars lär jag pejja 500 norska kronor för hemkörning. Det enda positiva med det är väl att de isf bär upp den för våra 456 trappor. haha. men jag är inte den som är den. Får jag en bil så bär jag upp den, med hjälp av toftesklanet!!

Tänkte faktiskt sova nu.. Sov morgon i morgon men vill ändå upp i tid och utnyttja min lillaa lediga tid.
Puss & gonatt!


Kommentarer
Postat av: mor

Vad skönt att ni bara dricker kaffe nrä ni hänger i parkerna ...:-)

Här blåser vi bort och jag var djupfryst efter promenad till jobbet. Vor tok sommern veijen?

Ska ut och shoppa med Micke för hans 1000-lapp som du fått lika. Har du förresten tackat mormor för de 100 du fick i samband med Norge flytt?



pussar från moderliga modern!!!

2009-06-05 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0