kaffe på qba

Heeejsan sveejsan!

Kommer inte ihåg när jag skrev sist? Men iaf, så mår jag fortfarande bra. Dock heelt slut, jobbade min åttonde dag på rad idag, och nu väntar en dags ledighet. wooooow! En dag, inte mycket men uppskattad som fan!
Så det är väl typ det jag gjort sen sista inlägget, jobbat. Blir som sagt mycket kaffe, och parkhäng!
Sitter nu på QBA, asnajs fik nere vid oss, gratis internet här om man har med sig egen data, eftersom vårat skit internet har slutat fungera (vi hackade oss in på grannens men det funkar inte längre), så lär vi sätta oss här. Inte för att det gör så mycket. Roligare att sitta vid datan här än att sitta och lurka inne i lägenheten..

Igår fyllde Linn 21 åår. Kärring. Så vi var i Frogner och typ grilla och spela brännboll. Haha, tråkig som jag blir efter jobbet, så var jag varken med och grillade eller spelade brännboll, satt med John och Emma och chillade och höll poängen!
haha..

Har haft skit väder i dag, ochn eftersom jag är ledig i morgon antar jag att det blir samma då..

I helgen kommer Johannaaa smulan till oss, ska bli skitkul och träffa henne, :)

Lillebror kommer den 29!

haha, lägger in lite flumm bilder på min tofte family!
pöss


elin fisken persson

 
Emma finnen Timonen

 
Linn musen O'Connell

 
Sarah affffrogirl Thegerström

 
Anna skeden Sjödin


xoxo
u know u love us
gossip hoes



Kommentarer
Postat av: wasa

SNYGG NI E

(jag har btw skrivit nu........)

SAKNAR DEJ!

2009-06-11 @ 23:46:01
URL: http://livinginamerica.blogg.se/
Postat av: mor

Fin du är som afro da! Har precis avverkat studentkalas hos Jacob Söder. Jag nykter, min som berusad. Bäst av allt var att jag fick träffa en bullterrier som var sötast i världen!



puss mor

2009-06-12 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0