inte okej

jaha. idag är det lördag. kl är 22.48 och jag kom nyss hem från jobbet... hade en bra dag på jobbet. dock så är det sjukt segt att jobba afton.. det är så slappt. tiden går knappt. står mer stilla... 
men, nu är jag hemma iaf.. ensam, de är ju lördag. brudarna är ute och festar och jag sitter här i en mörkt lägenhet, ensam.. BRA LÖRDAG. nej... 
jobbar i morgon, börjar 8 så ingen ide att göra nåt ikväll.. 
men är äntligen ledig på måndag, som vanligt bara ledig en dag, och jobbar 6-7.... 
Jag har tagit ledigt så nästa helg är jag ledig fre lör och söndag. Längtar så jag kan gråta, kan bli det skönaste som hänt mig. Då är lillebror här också så de ska bli skitkul:) 

jaha.. faktiskt lite depp ikväll.. så gonatt. 
Lägger ut bilder från midsommar! 



johanna, jag och anna!


Dejan och jag



Jag och schöödino!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0