syskon tid

VÄRME, SVETT, KLADD, SOL, ABSOLUT INGEN VIND. hvad skjeeer??? 
Klarar knappt av den här värmen, speciellt inte på jobbet. Både jag och beboerna är helt utslagna. Skit dålig ventilation och kvavt och svettigt med allt jobb.. Nu är jag iaf ledig fredag, lördag och söndag. HAr ju lillebror på besök!! Fast jag har typ inte hunnit träffa honom något förrän idag.. Lite men inte så mycket jag jobbar och han är med de andra brudarna. 

Idag tog jag, brorsan och Marre bussen till Huk och la oss på stranden, det sjuka är att det var typ till och med för varmt för att ligga på stranden.. Badade i Oslofjorden som det var typ 20 grader i, lätt!! Jätteskönt var det..  Somnade lite fint alla tre på handduken och sen vaknade vi paniksvettiga och gick ner och badade igen.. 
Sen pallade vi inge mer sol.. Bussen var stekhet så vi tog båt in till Aker brygge vilket var mys.. Fläktade skönt och det är alltid kul att åka båt! 
Hängde lite i stan, träffade upp Anna och nu sitter vi här.. Utslagna som vanligt.. 
Ikväll har vi styrt upp grillkväll på vår innegård, sen får vi se vad som händer! 

Pöss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket! Och du, grattis efterskott =)

2009-07-30 @ 22:03:37
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0