två dagar to go

Är helt slut efter jobbet. Är egentligen inte jättemycket att göra men sjukt mycket spring.. Men i morgon är jag ledig och då ska jag tvätta upp lite och packa så de är klart!! För på torsdag jobbar jag till 22.00 och 23.00 går mitt tåg till arlanda! Så lär ju ta mej till tåget direkt efter jobbet..
Ska bli jävla skönt med en vecka på kreta.
Vi kom undan så jäkla billigt också med asnajs hotell!! mummmaaaa

Det sjuka är att när jag kommer hem är det bara fyra dagar kvar sen flytt till Oslo.. Blir lite och göra de dagarna då. haha..

Har jobbat med Willian & Alicia idag efter jobb på sjukhuset. Jättemysigt var det. Har inte träffat de sen i sommras.. De hade blivit sjuukt stora!! William som blir nio i år var typ 10 cm  kortare än mej nu.. Är det han som är lång, eller jag som är kort?? njea. svara inte på de förresten..

Hängde precis en stund med nibb&mc!
Slut som artist nu.. Lär sova ett dygn tack!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Häääärlig bild :) Blir ju bara liiite avundsjuk :P Ha en underbar semester!

2009-04-29 @ 22:04:40
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0